Får man nåt' gjort?

Dagarna fortsätter att fullrulla.
e-möte direkt efter lunch, så efter att ha stökat undan det vanliga morgongrejset, var det bara att lägga någon timme på att förbereda diskussionen.
Vi hade en skapligt intressant session, ca två timmar.
Efter det var det dags att göra lite scanning och mailande för dotterns bf, som nu äntligen har sin examen och kan göra det avslutande formella för att få komma till Shanghai igen.
Hoppas det nu inte dröjer utan överraskar och går snabbare än vad man kan vänta sig.
Snabbt inklämt möte inför ett seminarium vi ska hålla i morrn', kollegan och jag. Kollegan har gjort det mesta jobbet och jag får mest glida med.
Nu tittar jag på crime stories och tar en tur ner i mörka källarvarben ibland.
Som vanligt tänder jag lite ljus för att det ska kännas trevligare.
Efter att ha varit ensam ett tag, börjar nu familjemedlemmarna droppa in igen.
Borde nog göra kväll lite tidigare idag. Har lite sömn att ta igen.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vackert med ljus. Lyckas för det mesta tända till middan. Hoppas du kom i säng i tid

2012-11-05 @ 22:43:43
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0