Alltid sen...(?)

Sov rätt länge i morse.
Kanske inte så kul för min mamma som vaknar tidigt och skulle åka hem med bussen 11.30 :-(
Så blev det i alla fall.
Jag skjutsade in henne och hämtade dottern på vägen tillbaka.
Hon hade också sovit ut och var inte klädd när jag kom.
Passade på att beundra rönnbären utanför hennes fönster.
 
Jag har en tendens att ploga saker framför mig.
Vissa saker vill jag bara inte.
Andra saker tar tid eller är svårstartade.
Denna egenskap gör att jag alltid är sent ute med allting.
Ok, inte ALLT och inte ALLTID.
Det kanske bara känns så.
Det finns alltid mer att göra än det finns tid och ork.
 Idag har jag fortsatt att beta av i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn.
 
Nu har pappan och döttrarna gått för att se en seriematch med gamla damlaget.
 
Då ska jag försöka att ta itu med ett brådskande ärende.
Har, som jag tidigare nämnt, ett e-möte i morrn', på kursen jag går.
Då ska vi ha gjort två utvärderingar, för att kunna diskutera.
 
Så nu försöker jag ta mig i kragen, trots att jag har t-tröja på mig.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du fixar det.Skönt du sov ut.ha en bra morogndag

2012-11-04 @ 19:18:55
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0