Trädgårdstankar

Idag gjorde jag en spaning till på krukor/urnor att ha ute.

Mamma och jag passade  på innan hennes buss skulle gå.

Hittade några tänkbara stora urnor, och även några väldigt charmiga mindre planteringslådor som fanns i en hel serie av varianter. Skulle vara trevliga att ha stående på en uteplats.

Annars en rätt avslagen dag.
Mamma och jag började på DN's söndagskryss (gick inte alltför bra) och jag har fått lov att börja om med sudokut. När jag inte kommer vidare brukar det betyda att jag satt fel någonstans och därför inte får någon ledning.
Bara att sudda!
Helt ok för mig, jag kan lösa samma sudoku flera gånger med några dagars mellanrum utan att minnas ett dyft :-/

Nu tittar vi lite på VM-finalen mellan Ryssland och Tjeckien. Ryssarna gjorde just 3-1.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Snygga krukor och lådor. Blev det köp eller bara tittande? Skönt med vilodag i alla fall. Hoppas vi ses i morgon

2012-05-20 @ 23:00:31
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0