Surt!

Inledde arbetsveckan med att installera alla uppdateringar som jag plogat framför mig.

Det tar tid och man kan inte gå ifrån, eftersom det med ojämna intervaller ploppar upp dialogrutor som ska hanteras för att uppdateringen ska fortsätta. Svarade på lite mail och försökte överblicka de kommande två veckorna.

Resten av dagen var fullboakd med handledning av exjobben 10-17. Det börjar närma sig upploppsrakan och även de mest trygga individerna uppvisar en en rätt stor stress.

Fortfarande för hängig för att det ska kännas ok att gå till gymmet :-(

Det varken slår ut eller går över?!
Idag har jag dock mera tyligt varit snuvig, så kanske att det peakar nu...
Hoppas!!!

Ibland kan man se skönhet i det gamla och förtorkade!

Kanske inte alldeles lätt att använda till sitt ursprungsändamål, men ändå njutbart på sitt sitt sätt.

Ikväll är en på handbollsträning, fotbollsdottern har match och jag tyckte inte det var en bra idé att stå ute i två timmar i det här vädret så jag är mest onyttig på hemmaplan. Eländiga Jantelag! (eller är det Luther?)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Luther har ingenting med jantelagen att göra, blir så upprörd när han kopplas dit. Han uppvärderade personerna att de var något, oavsett jobb var alla lika värdefulla och all jobba var värdefulla och vila och fest hade sin tid.. Hoppas du kryar på dig

2012-05-15 @ 21:15:59
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0