Spänningen stiger

Nu börjar det vara en fråga om dagar bara:

Jag är så nyfiken, om jag minns rätt så var färgerna vitt och lila.

(visst ser den här vit ut?)

Trädgårdsplanen är att gräva om rabatterna (det måste vara en bra plan, för jag har haft den i flera år faktiskt :-/ ).

Sonen har lovat att spada! Då kan jag peka och prata, medan han står för kroppsarbetet.

Idag: mera administration av höstkurs och en del stvl.

Måste in i ett av våra andra fantastiska "hjälp"-system.

Den här gången är det det som sköter administrationen av studieresultat.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag är oxå så nyfiken men vi beställde lila o vita. Men ingen av mina har heller slagit ut.

Ikväll hämtar a paketet, så då finna det för avhämtning

2012-05-22 @ 20:17:27
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0