Shopped 'til I dropped!

Under förmiddagent jobbade vi med 635 och 6 hat sessions.

Vissa bedrev sitt arbete som fältstudier:

Varmt, ca 26 grader!

Efter lunch på hotellet var eftermiddagen fri. Vi var ett par stycken som strosade runt.

Första anhalten var dock en liten affär nära hotellet där vi sett i skyltfönstret att de hade väskor i samma stil och prisklass som den jag var lite intresserad av. Hittade rätt modell och en som passade mig i färg och mönster, t.o.m. lite bättre än den jag jagade tidigare.
OCH jag slog till!

Ikväll blir det middag på en medeltidsrestaurant!!

Underhållning blir det vissst oxå


Kommentarer
Postat av: Kristina

grattis till väskinköpet

Ha en bra hemresa

2012-05-10 @ 23:48:33
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0