Jaha, då var det dags att testa

Till sist måste man testa om man är frisk eller ej.

Jag drog iväg till spåret för att känna mig själv på pulsen.

Det där med pulsen var mer bildligt än bokstavligt eftersom min pulsklocka bara är klocka nu för tiden. Den glömde jag dessutom hemma.

Men jag hade ajfånen med mig :-)

Den har ett tidtagarur, så jag fick lov att gyckla med det medan jag sprang.

Jag tryckte lite här och där visade det sig när jag var färdig.

Jaja... det var väl ändå inget läge för världsrekord.

Det kändes inte alldeles tokigt i alla fall, så jag tror jag friskförklarar mig.

Dags att sätta upp ett nytt excel-blad för utesäsongen!

Jag har blad för alla utesäsonger sedan 2005.

Eftersom jag inte har så mycket annat att roa mig med, så räknar jag tider kors och tvärs.

 

Då kan man jämföra och bli peppad om det sker en förbättring.

I år är det särskilt intressant att se om supertusingarna har gett en liten knuff i rätt riktning.

Dagens lilla runda gav ett visst hopp om det.

Byter några ord med GodaVänen på fb-chatten, innan det är dags att avsluta dagen.
Tar inte ut någon ledig dag den här veckan efterom det är en del att göra och exjobbarna har seminarier både denna och nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Skönt om det går åt rätt håll. Vissa har vi bg grill långt in i juni? SÅ står det i in almanacka. Men nu ligger ajg o börjar undra om det är min behandlingsvecka? Får kolla när det sluta snurra



2012-05-23 @ 19:38:57
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0