Dagens begivenheter

Vi drog iväg i ordnad tropp i morse för att försöka göra ett bilfynd. "Outlet" kallades det.

Trots att vi var där de öppnade lyckades vi inte komma först fram till den aktuella bilen. Innan vi lokaliserat den stod det SÅLD på skylten.

Jaha.

Ett par bilaffärer till bara för att kolla, och lite Rusta för vissa som gillar det.

Då tänkte vi att man skulle kunna trösta sig med lite FMK hos äldsta dottern, men hon hade gäst och de satt mitt i frukosten, så det passade mindre bra just den här gången.

Bara att vända kosan hämåt.

Det fick bli en hemgjord latte.

Måste bara få påpeka att den speciella latte-mjölken gör stor skillnad!

Började med sudokun i dagens tidning, men insåg att skulle jag träna idag så var nog eftermiddagen bästa läget.

Middagen skulle bli hemgjorda hamburgare, så det krävde inte så mycket förberedelser.

Sagt och gjort, jag cyklade iväg i ösregnet.

Kändes faktiskt bättre än i torsdags (allt annat hade varit underligt).

Så jag drog iväg en fullängdare.

Då är man nöjd när stiger av :-)

Nu har vi just sett Sverige besegra Tjeckien i hockey-VM.

Undrar om vi ligger pyrt till i Prag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0