Stugsittare?

Nu borde jag absolut inte sitta med det här.

Borde vara energisk och packa inför fjällresan.

Men som vanligt har jag en enorm motvilja när det gäller att packa.

Packa upp efteråt är en skitbaggis, det gör jag på nolltid.

Men att komma sig iväg....

Det är så många beslut som måste fattas.

Utrymmet och funktionalitetn måste avvägas.

Hur mycket och vad.

Någonstans hade jag en önskan att baka lite bullar att ta med, men  huvudvärk igår kväll gjorde att det blev varken bullar eller gym.

Bakade bara ljust matbröd till mig, i småbulleform efter Kollegans recept.

Smakade idag till frukost: Kanonish! Tack Kollegan!

Testade att göra chokladbollar i morse:

Starka doningar, man lär inte ta mer än en :-)

Tror inte resten av familjen kommer att uppskatta dem heller.

Det blev alltså bara saker till mig.

Egotrippad!

Mathållningen på fjällturen blir enkel och med minsta möjliga ansträngning.

Bortskämd.

Ringde och bokade massage på det närliggande högfjällshotellets spa alldeles nyss.

Bortskämd.

Nu har jag druckit en kopp kaffe, så nästa får bli to go upp på övervåningen för att börja rodda packningen.

Egentligen behöver man inte så mycket...


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas ni får fint väder.Undrar just vad solen tog vägen jag skulle ju ut i glashuset. Lyckost med riktig massage men de tär dig väl unt kör försiktigt kram

2012-03-06 @ 12:03:19
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0