Jag hann inte :-(

Jag hann inte färdigt idag -> ingen ledig dag i morgon.

Kan inte skjuta allt till måndag för då går det på tok.

Jaja, har flyttat ledigheten närmare påsk.
Kan ju också vara skönt.

Vanligt kvällsbestyr + bakning till kioskjobbet i morgon kväll.

(saknar lilla bilen, nu har jag för andra kvällen i rad promenerat till macken för att inhandla ägg till baket))

Vid röjningen hitade jag... gissa vad?!

Påminner lite om hur det ser ut i mitt huvud!

En sockerkaka gräddad, men nu jag tittar på Tv's absolut snyggaste ögonbryn:

Shemar Moore, som spelar Derek Morgan i Criminal minds.
Hur kan man ha en så fantastiskt snygg linje?
Han ser ju inte helt fel ut f.ö. heller...


Borde nog baka något mer...
Tror inte jag hinner i morgon.
Vet inte om jag orkar nu?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

trist att du inte får en ledig dag som du behövt och då kan jag väl knappast hoppas på besök i växthuset. Ja du är alltid välkommen när du får lust.Jag är alltid sällskapssjuk.

Hoppas din dag blir dräglig ändå

2012-03-22 @ 23:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0