Istället för makaroner och korv!

Har haft en extrem idéorka vad det gäller matlagning på sistone (underdrift!).

Det visade sig att vi bara blev tre runt middagsbordet idag, så istället för makaroner och korv testade vi en variant.

Baconlindad frukostkorv ugnstekt tillsammans med broccolibuketter blandade med rödlök och över detta riven ost.

Eftersom sonen var en av tre, så kokade vi ändå lite makaroner till.

"Den fruktade kombinationen broccoli och lök" är inte ett av hans bästa tillbehör.

Till detta gorde jag avocadoröra och ädelost i creme fraiche.

Huuuuuuuuuuuuuuuuuur gott som helst OCH enkelt.

Me like - som det verkar heta i bloggosfären?!

Nu är jag ruskigt mätt och försöker låta bli att somna.

Läser om värsta benbrottet precis i den backe vi ska åka i på onsdag.

Kritik vad gäller omhändertagandet.

Det är väl bara att låta bli att bryta benet då, antar jag.

Borde eg. börja förbereda packningen och kanske baka lite matbröd till mig själv.

Men jag oooooooooooooooooooooorkar iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinte.


Kommentarer
Postat av: Kristina

det såg gott ut. Var rädda om er på vägen o i backen hoppas ni får det skönt

2012-03-05 @ 19:20:06
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0