Inte bra att det blev bra

Nu har jag pratat om vetenskap och metod för exjobbarna.

Igår kväll, sittandes på jobbet, kändes det som full panik. Men, efter lite tänk sent igår kväll, liggandes i slafen, var det som att det lossnade lite och fokuset framstod.

Från kaos till ordning?

Nja, det ser ju alltid bättre ut när man packar in det i lite snyggt omslagspapper.

Men med den nonchalant korta förberedelsen är jag själv lite förvånad.

Vilket kan vara en nackdel.

Man kan ju förledas att tro att det alltid går att sno ihop något bra, vilket det INTE gör!

Pratade alldeles för länge gjorde jag i alla fall (ett av mina stående problem).

Hoppas kollegan tyckte det var värt det!

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

vad kul att det gick bra. Lycka till med resan söderöver Hälsa K från mig. Behöver ni utflyktsmål finns ju F 14 kvar

2012-03-30 @ 18:23:11
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0