Droppar

Hann med det mesta på jobbet?!

Känns bra att ha två bilar igen eftersom flera av barnen har körkort.

Då blir inte föräldrarna lika inbokade som chaufförer, men man ändå fixa med ärenden.

I morgon börjar första sommarjobbet och då är bil en tillgång till attt börja med.

Tuplipanerna skyndr långsamt, men idag lyckades jag ta flera skarpa bilder (oskarpa oxå!).

De hade regndroppar på kronbladen.

Dagen sjunker till ro och aktiviteter ersätts av en längtan efter vila.

Tack vare att det gick så pass bra med jobbet idag så tar jag ut min lediga dag i morgon, som planerat.

Ska försöka ta tag i en del praktiska förberedelser inför studenten på tisdag.

Åtgärd 1A blir nog en lista.

Eller två...?!

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag har bara hittat en dubbel tulpan alla andra är enkla!!!! Hoppas din lediga dag blir bra ändå och lite kul synd att kaffet här fick stå till en annan gång. Tycker ni ska köpa ett hus här så vi kan ses ngn gång. Jag skulle vilja flytta bg dels behandlingsvecka kommer må pest plus att jag har buk scint och ska dricka en massa kontrast den dagen, men det kanske inte går???

2012-06-08 @ 12:29:28
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0