Är det lönt?

Det regnade en del på fm, så när det blev uppehåll bestämde jag mig för en tur i löparkläderna.
Eftersom den lite längre asfaltturen i onsdags resulterade i en vag känsla i ena knät, så det fick bli en tur till spåret.
Inte gick det bra, men det fick bli en lite längre sväng. Jag måste ju börja vänja mig.
När jag närmade mig slutet av rundan dök solen upp.
Så tillbaka hemma satte jag mig en stund i solen.
Enkel middag kändes helt rätt (storätarn' är på läger): två olika byttor ur frysen. Bara att koka ris och värma broccoligratäng.
Nu sitter jag och degar (ingen ändring på den fronten) Tack och lov tog jag inte med några uppsatser hem, så det får anstå till i morgon.
Antar att det blir fotboll strax före nio...
Men det där kan man ta med ro nu när Sverige är ute :-(
Kikar lite på en riktig snyftare: Spårlöst - England.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0