Om jag får vara lite sur....

Vem vill värma sin mat i den här micron???

Jag fattar inte hur en del av mina kollegor fungerar.

Om man inte sätter på en huva när man värmer sin mat, så måste man väl ändå se att det stänker och blir smutsigt i ugnen???!

Om man använder huva, men ändå tycker att det ser osmakligt ut, kan man väl torka ren ugnen innan man använder den.

Ett annat problem är att det inte är rutin att diska ur huvorna efter sig heller.

För att stå ut med att sätta in maten i en ugn, brukar jag torka ur en och sedan använda den så länge den ser acceptabel ut (alltid huva så klart).

Härom sommaren när jag var ensam på jobbet långa perioder passade jag på att handdiska alla glasplattor och köra alla huvor i diskmaskinen. Ugnarna hann jag också rengöra lite eftersom.

Visst kan man olika standard och önskemål.

Men det här är väl ändå motbjudande?

Nu har jag gnällt nog om det här för ett tag.


Kommentarer
Postat av: Kristina

håller med dig Att ta hand om andras smuts är aldrig kul. allt blir så oaptitligt

2012-01-25 @ 23:19:57
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0