Nu är jag igång igen - men säg inget

Har inte virkat en ögla på över ett år, men fick helt plötsligt lite lust.

Äldsta dottern sa någon gång att hon ville ha svartvita, men det tog et tag inan jag fick tag i svart garn och sedan var det så mycket annat att det aldrig kändes roligt att sätta igång.

Nu har jag i stort sett virkat två stycken sedan igår.

Tänkte att det kunde bli en trevlig "överraskning".

Enda problemet var att jag mindes fel och var tvungen att riva upp nästan hela.

BTW: det är ruskigt jobbigt att virka med svart garn. Man ser ingenting, speciellt på kvällen!

I morrn' är det lite IB på förmiddagen.
Dessutom måste vi förbi på en av stadens bilaffärer, för vi har lånat hem en bil för att provköra.
Snart nödvändigt att förnya vagnparken.

Kommentarer
Postat av: Kristina

oj här händer saker som man ej hört ngt om. kul att du virkar. Ser att det är kaffe brist.Du vet ju vart kaffet alltid är redo.

2012-01-14 @ 11:41:19
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0