Fortfarande tomt

Änuu en helg!

I reklamen säger dom "det är inte dagarna som gått, det är dagarna man minns".

Undrar vad jag kommer att komma ihåg om några år?

Lagom start på dagen och sedan Hallen!

Komfortabel vinst mot jumbon i serien, familjebidragen gjorde 3 mål och ett assist (internt).
Den halvkrassliga gjorde en helt ok insats, tacksamt att det var så lättsamt motstånd.
På vägen hem tittade jag på alla vackra träd:


Lite överraskande drog Dynamic duo igång med bullbak när vi kom hem.
Men sedan blir det ädelgryta.
Åsså var det där med träningsvärken...
Till min fördel kanske kan sägas att jag fått ut nystrukna dukar på borden?!
(men inte bytt tomtegardinerna..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0