Did it again!

Tog mig iväg till gymmet (5:ggn på nya kortet) tillsammans med surdegsdottern (som inte bakat så ihärdigt på sistone??!).

Hade ingen ambition, så jag hakade på dottern och körde på crosstrainer.

Jobbigt, inte minst för att jag har väldigt svårt att hitta någon naturlig rytm mellan armar och ben.

Knepigt med tanke på att handtagen är synkroniserade med fotplattorna, så det borde inte gå att komma i otakt?!

En super1000ing och lite överkroppsgym.

Nu dricker jag grönt te, tittar på House och datorar lite.

Bästa mysrocken på!

Är ledig i morrn'!

Ska bli skönt.

Sova, slow-starta, dricka kaffe, söla på.... Ingentinget m.a.o.

Fick ett inspirerande mail just innan jag gick hem.

Och plötsligt vaknade nyfikenheten. Kändes bra.

Nu är Houe strax slut och då kojjar jag.

Kroppen är trött vilket brukar borga för ljuvlig känsla när sömnen smyger på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0