Lyxig eftermiddag

Jag fick fotvård i julklapp av min mamma och igår hade jag bokat tid för att bli ompysslad.
Jag har inga problem med mina fötter, men det är ändå fantastiskt skönt!

Efter att jag kopplat av med detta, åkte jag förbi GodaVännen som fyllde år igår.
Hon föredrar att dricka sitt kaffe ur riktiga kaffekoppar och jag hade hittat lite somriga vardagskoppar som jag gav henne.


Det blev sedan väldigt lagom att ta hem både The terrible two* och barnafadern.
Eftersom jag visste att torsdagskvällen skulle tillbringas med utflykt till grannkomunen för dam-innebandy, så var det bara att följa min game-plan och gå till gymmet.

Observera att om det går för sakta så säger apparaten run.

(det kan också ha varit att jag passerade 60 minuter så det betyder andra löpningen "run2")

Hade planerat att försöka mig på några super1000ingar igen.

Sagt och gjort!

Tungt var det, men jag körde igenom det jag hade hoppats orka och det var inte alldeles hopplöst.

Känner mig dock rätt stel idag.


Fortsätter med Beauty and the Beast, som nu har tagit flera dagar.
Har problem med att riktigt se skillnaden mellan våra resultat och en mycket ambitiös studie som vi refererar till.
VARFÖR ska JAG sitta med Conclusions????
* The terrible two: se förklaring i tidigare inlägg.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för att du kom det var så trevligt. Du lyckades ju med träningen. Nu ska jag inspirerad av dig(och naturligtvis väldigt avundsjuk) ta min en minuters träning

2012-02-16 @ 11:54:47
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0