Tidig julklapp

Har varit i Göteborg över dagen.
Sista passet på kursen "Att värdera pedagogisk skicklighet".
Har fått min första julklapp :-)
Mamma och jag såg så snygga kavajjackor på nätet, men de var så pass dyra att jag helst skulle vilja prova först. Du får en av mig, sa mamma. Ok. Ville fortfarande prova.
Det fanns ingen butik i närheten, MEN i Göteborg och jag visste att det fanns ett glapp innan vi skulle åka norrut efter kursen.
Hade kollat upp var butiken låg och gick direkt på. Provade tre jackor och köpte en. Tack mamma!
 
Tror jag ska ha den i morrn' på jobbet, eftersom det är min sista dag före jul (och nyår (och trettondagen))

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så snygg. Kul att du fick tag i den. Fin passform

2012-12-21 @ 00:27:42
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0