Stillsamt (så här långt)

Har kompensationssovit medan en del av familjen dragit in på stan.
Någon skulle korta ett klockarmband, någon annan skulle kolla sitt iPad-lock.
Mitt passar :-)
Mycket överraskande fick jag en iPad-mini av maken, som uppenbarligen tröttnat på mitt "stönande i hörnet".
 
Min MacBook har inte varit i högform på ett bra tag. Jag har tänkt att jag ska installera om den, men har inte kommit mig för att ta med den till jobbet.
Så nu är jag fullständigt applefierad. Bara äppelprodukter så långt ögat når.
 
Har testat att skajpa med Shanghai-dottern på plattan och det gick förstås alldeles utmärkt. Jag har inte riktigt koll på funktionaliteten ännu men det ska nog lösa sig. Jag har såååå begåvade barn som hänger med i utvecklingen.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men din lyckost. Jag har nu suktat efter en ipad 4 hela hösten och kommer sukta ssk i febr.Det var pärlkursens gamla tanter som fick mig att längta när jag såg dem vandra omkring med dem fyllda med pärlmönster. dessutom kunde jag spela ruzzle när jag vill. Du får väl berätta om dina erfarenheter. Har barnen oxå fått ipads? ha en bra dag

2012-12-26 @ 16:45:50
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0