Klappar på G

Som sagt: jag passade på medan jag var ensam.
Låste ytterdörren så att jag inte skulle bli överrumplad :-)
Detta var avslutningen på huvudinsatsen.
Jag hann nästan färdigt, har bara någon pyttig grej kvar.
Nu kan lördag & söndag ägnas åt domestics.
Barnafadern köpte en okokt skinka (av misstag) och skulle koka den nu ikväll. Då visar det sig att termometern mäter vattnet i ett glas kallt vatten till 31 grader?! Kändes inte helt trovärdigt. Vi får köpa en ny i morrn'.
Nu kopplar jag av (igen!) med att glutta lite på Captain Jack Sparrow. Kanoners!
 
Städning, pyntning, bakning och matlagning är det enda som saknas nu. Visst borde man hinna det på två dagar?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Varför ugnsbakar du den inte, det är så lättvindigt o blir så bra.Det ska jag göra imorgon
Du hinner säkert

2012-12-21 @ 22:18:48
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0