Inte najs

Sista två dygnen har försvunnit i en dimma.
Efter att vi skottat undan på lördag kväll började jag känna mig eländig.
Tillbringade väldigt liten del av natten i sängen kan jag säga.
Satt till och med och sov en stund på golvet i badrummet.
Vid 6-tiden på morgonen var det mindre illa.
Sov i praktiken hela dagen i går. Darriga ben och rätt törstig som resultat av nattaktiviteterna.
 
Idag känns det lite mer ok, men första koppen kaffe var en besvikelse :-(
 
Vi har oftast haft ambitionen att duka fint och äta lite mer arbetad mat på nyårsafton.
Men idag blir det begränsad arbetsinsats. För första gången kommer vi att sitta på två och min känsla för mat är hyfsat ambivalent.
 
Pusslet går framåt, men det är inte säkert att vi hinner klart idag. Tjejerna är på väg på sitt nyårsfirande och maken tittar på idrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0