Gråskalan

Har ännu en tredagarsvecka, dvs jag är hemma i dag och i morgon.
Visserligen ska jag in till jobbet i eftermiddag, men en av poängerna med lediga dagar är ju att få börja dagen i sakta mak och ensam. Jag är så egoistiskt, så jag känner mig mer ledig när andra inte är det. Ruttet va'?!
Idag valde jag att ställa ett larm för att inte sova bort hela fm, så nu har jag gjort bort det mest elementära, t.o.m. startat en tvättmaskin. Är väl dags att ta en tur dit ner snart.
Kanske ägnar mig lite åt textilier helt enkelt.
Fixa till köksgardinen och sätta upp den.
Längre tillbaka hade jag marinblå längder med änglar på i köket. Det var riktigt fint och barnen kommer fortfarande ihåg dem.
 
Det är fortfarande ljuvligt ute, -6 grader och lätt, lätt snöfall.
Hoppas bara vi får ha det så här nu, inget blötföre tack!

Kommentarer
Postat av: Kristina

jag tycker det är bra att du får vara ledig alldeles själv så varför dåligt samvete. Njut i fulla drag.
Ha en bra dag

2012-12-06 @ 11:13:42
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0