Det tar en evighet...

Häromdagen gjorde jag i ordning en laddning för att grädda frökex.
Så nu tyckte famljen att den stått i kylskåpet länge nog
Gott, men omständigt :-(
Flera timmar i ugnen, vilket innebär att man inte kan använda den till något annat i kväll.
OK!
Drog en snabbsväng på stan för att fixa ett batteri till dotterns räknare. Skulle fixa en och annan julklappsdetalj samtidigt, men där bedrog jag mig.
Batteriet bärgades, men allt annat gick på tok.
Massor av folk var det oxå. Fick cirkla runt länge för att att hitta en p-plats. Till vilken nytta? Tja, batteriet var nog det viktigaste, så det var väl ok då.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Måste din frökex deg stå och vänta innan du kan grädda den? Det behöver inte min.
Tack för igår och tack för brödet.Gott

2012-12-17 @ 23:47:22
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0