Vicket liv man lever!!

Idag har jag inte gjort många knop. Tvättat lite lakan och varit iväg till stora köpcentret.
Yngsta dottern övningskörde och sedan spankulerade vi runt på affärerna och ryckte i de sista reaställingarna.
Hon hittade två par långbyxor för totalt 125:- Ett parljusrosa linnebyxor  och ett par jättesnygga svarta gabardinbyxor med smala ben. Hon är ju en skogalning så det kommer att bli supersnyggt!
Själv köpte jag två linnen, ett vitt och ett marinblått. Har letat länge för att hitta linnen som inte är så urringade. Ska man ha ett linne under en skjorta eller tröja vill jag att linnet ska synas utan att hela jag syns samtidigt.
Inga reafynd, men bra basplagg till lågt ordinarie pris.
Ett mått på sommarens väder skulle kunna vara hur mycket av tvätten som torkat utomhus.
Tror det var tredje gången för sommaren, när jag hängde ute i morse.
Det är så mycket enklare att tvätta lakan om man får torka ute.
OCH.... de luktar så fantastiskt gott.
I tvättstugan har luftavfuktaren gått oavbrutet sedan i juni.
Vi struntade i vädret och grillade kött som vi njöt inne. Smarrigt!
Nästan hela familjen samlad och lite prat med resedottern som snart åker.
Torsdag till Spanien och onsdag veckan därpå till Kina.
(det lär ha varit ruskiga oväder i området på sistone, Filippinerna står visst under vatten.
 
Nu tittar på vi "lite" OS (!).
Döttrarna ska visst dra på gymmet, men jag har träningsledigt idag. Ska försöka komma iväg under dagen i morrn'.
Dagens event i OS är väl herrarnas 5000m....

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag har hängt det mesta av tvätten ute i sommar. Bara en lakanstvätt inne. Så jag tycker jag haft bra torkarväder.
Ha de kram

2012-08-12 @ 19:41:50
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0