Varför...

... är himlen alltid mer blå den dag jag jobbar? Klicka och se:
Söndag och måndag kunde väl ha varit tvärtom??!
Jaja, idag är det lite sol, men en hel del blåst och betydligt svalare än igår.
Funderade på att göra något tråkigt men bra: röja lite i garderoben. Jag behöver knappast 15 gamla t-tröjor för att ha att "måla huset" i. Men det är svårt att kasta bort "riktiga" kläder, även om jag inte satt på mig plagget de senaste tio åren har jag en stark motvilja mot att permanent förflytta det ur garderoben.
 
Annars innehåller dagen lite spridda aktiviteter.
Några funderarr på att gå på en fotbollsmatch med dotterns gamla lag.
Senare är det fysträning för innebandyspelarna och antagligen för mig och sonen oxå. Blev ingen tur igår eftersom solskenet har en tendens att förskjuta födointaget så att mörkret hinner lägga sig innan man kan ge sig iväg.
När jag tittar mig omkring blir nog dammsugaren min första arbetspartner i dag.
Eller en liten slurk kaffe (till) allra förstast kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0