runSemester(onsdag, småSoligt)

Jodå, jag har kämpat ett par timmar ute.
Det blåste men var blå himmel, så jag passade på att vända ryggen mot solen. Mindre kallt ju närmare marken man är :-)
Sedan blev det tidig middag, eftersom innebanyträningen innomhus drar igång idag kl.18. Då gäller det att ha energi i benen.
Hoppas det passar mig bättre för en eventuell runda också.
Sonen var på, så då kanske vi kan ta en vilodag i morrn'.
Har avverkat alla dagens uppgifter, men grubblar lite över dagens Bil&Bostad:
SKÖNT == SERENT?
Slår man så får man t.ex.
seren : himmelskt klar, klar, ren, fridfull, upphöjd, lugn
Men vad annars ska det vara?
(Lena vet säkert!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sol blåst o sen regn och tvätten ute.hoppas ni slapp regnet

2012-08-01 @ 21:16:40
Postat av: Kristina

så jag blev anonym ovan ,ja det var så konstigt med blogg se när jag skrev

2012-08-01 @ 23:27:56
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0