Plockar med småplocket

Tänk om det hade varit grillning idag?
 
Nu sitter jag med mängder av småsaker som ska betas av.
Vissa småsaker har en tendens att växa på grund av att jag inte är så hajj på de appropierade* verktygen.
Själva åtgärden är inte problemet, bara vägen dit.
 
Nåja, regnet står som spön i backen, men det ska bara bli mysigt för ikväll ska vi sitta i Bönornas favorituterum!
 
Ååååååååå, jag blir så avis.
Jag vill oxå ha!
 
 
* En av döttrarna har en fenomenal förmåga att konstruera nya och användbara krångliga svenska ord genom att utgå från engelska ord. Detta är mitt försök.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det torde väl ska heta "appropriata" verktyg?

2012-08-27 @ 20:14:13
Postat av: Kristina

tack för ikväll

2012-08-27 @ 22:33:37
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0