Dekaltrimmning

Japp då var det inte mycket att välja på.
Sagt är sagt.
Hade jag nu köpt nya träningströjor så...
 
Utsikterna var inte alltför roliga.
Regn och en hel del vind (emot såklart!)
Men det var väl knappast som att det skulle bli bättre senare på kvällen...
Så jag dealade med mig själv att om jag gjorde jobbet skulle jag slippa börja med 2km-motlutet.
Mer motvind än regn, och temperaturen var väldigt behaglig.
 
När jag kom hem satt resten av familjen och åt middag.
Handbolls- och fotbollsträning väntade för vissa. Själv duschade jag innan jag värmde mat.
Alla vet väl att löpning är en materialsport. Kläder och utrustning gör hela skillnaden.
I RunKeeper kan man få flera fina diagram. Här ovanför ser man ett - distans per vecka.
I sommar har jag inte gjort några intervaller, en gång med dottern och sonen, utan försökt variera längderna istället. Inte riktigt så jag hade tänkt, men man får ta det det blir. Intervaller får jag ta upp på löpbandet inomhus.
Nu sitter jag och ser dokumentären om det svenska pingisundret, "Bragden". Otroligt kul att höra och se hur man jobbade sig ikapp och förbi kineserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0