Glömde en grej, ... eller två faktiskt!

Dagen förlöpte helt ok.

Tv*****e en hel del, men glömde helt bort gardinbytet.

I god tid innan middagen, som krävde ugnen, satte jag in ett nötbröd.

La i lite tranbär, för färg och smak.

Maken dök upp tidigt och påminde om att dottern hade premiärmatch med sitt nya fotbollslag.

Aha, nu var det dags för snabba ryck annars skulle mitt gym-pass utebli. Yippie!

Jag rusade iväg och fick ta ett lite kortare pass.

Pippilotterna guppade och jag blev trött i alla fall.
Mitt i flåsandet ringde dottern och undrade om vi kom ihåg att vi lovat hämta henne på flyget? Nix!
Skulle passa bra ihop med fotbollsmatchen.
Middag och sedan drog dottern iväg för samlingen och vi skulle ansluta till matchstart.
Efter en stund ringer hon och sägger att matchen är uppskjuten. Det var för mycket snö på planen och de ansvariga kunde nte få tag i någon traktor som kunde skotta.
Bara att avvakta flygets ankomst på hemmaplan.

I brist på anständigt TV-utbud så har vi tittat på ett avsnitt av Vita Huset. Det lär bli hela serien igen, antar jag. Sist var jag tvungen att sätta ner foten och begränsa missbruket till ett avsnitt per dag!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Skönt ni slapp vara ute i gårdagens väder. Måste vara ett straff att spela på sånt underlag. Avundas inte er med att stå ute idag heller. Hoppas solen ska titta fram ngn dag så du kan komma hit. Ha en bra dag i alla fall

2012-04-21 @ 10:00:09
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0