Titta så dåligt det går nu!

Var på ett seminarium i dag - LEAN.

Det var så allmänt hållet att det var lite svårt att få grepp om vad det betydde i praktiken.

En tanke var att Eliminera ej värdeskapande aktiviteter.

Var hamnar korsordslösande i ett sådant sammanhang?
Meningslöst, men värdeskapande?
Krävs nog mer än en dimension för att fånga.
Alldeles oavsett så går det inte bra nu när jag tappat min trogna vapendragare på korsordsfronten.
Vad är det för dumheter att bara dra och lämna mig att fixa söndagskrysset på egen hand? Jag är inte ens halvvägs än.

Däremot är jag halvvägs på väg till gymmet ikväll. Helgen blev en genomklappning vad gäller den egna rörelsen. Andras var jag rätt ihärdig att följa.
Löste 1 månad den här svängen, för jag hoppas att det känns lockande att börja ute i mitten på  maj.
Hoppas också att det ska börja ge resultat med mina super10000'ingar.
Tanken med dom är ju att höja tempot.
Hur svårt kan de' va', med tanke på var jag började?

Så det är bara att fortsätta med stretandet.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tänk att du började från noll då har du ju gjort enorma framsteg eller jämför dig med mig där du ligger tusenfalt före. Sen bara det att du orkar hålla på är ju stort och ngt att vara tacksam för. Så gläds ändå även om du inte är där du ville vara, du är ju på väg

2012-04-23 @ 22:35:51
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Den upplysta stenen

Du får väl komma hit med korsordet!

2012-04-23 @ 22:42:58
URL: http://midnightspecial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0