Jag ger upp

Ingenting verkar hända av sig själv :-(

Gårdagen var mest fotboll i snögloppet.

Middagen fick bli rester ur frysen.

Äldsta dottern var här, jobbade delad tur och passade på att baka mazariner i uppehållet.

Man baxnar - vilken energi!

Har försökt tv***a unden lite mer systematiskt. Juldukar och liknande.

Idag avstod jag dottern placeringsmatch i fotbollscupen för att ta ner julgardiner och fortsätta stöka i det där utrymmet som-ej-får-nämnas-vid-namn.

Tog ner änglagardinerna men fick för mig att det inte var dags för tunna sommargardiner, så de undre panelgardinerna får hänga kvar ett tag.

Nu tittar visst solen fram, lite i smyg.

Kanske ska hämta en brassestol, att ha i beredskap för balkongen?

Men jag får väl göra det i smyg, annars blir det slut sol kan man tänka.


Kommentarer
Postat av: Kristina

vilken energi hos dottern. Måste var arv från modern. Här skiner oxå solen så jag vandrade runt i 5 min på de avtinade ytorna för se på tulpanlökar. Blåser för kallt för sitta ute. Huvudvärken förhindrar växthuset sittning. Dotter mkt sämre igen. Orolig Ha en skön dag

2012-04-22 @ 15:16:08
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0