Hur blev det så här?

Jag varvade upp eftermiddagen med att lösa lite Shanghai på ajfånen. Har precis laddat ner en ny app.

Sedan var det dags att släpa iväg sonen til gymmet. Eller var det han som släpade dit mig?

Körde super1000'ingar. Gick över förväntan för ovanlighetens skull.
Har skrivit upp noteringarna på ett kort så att jag ska följa planen. När man blir trött i huvudet är det svårt att hålla redan var i intervallerna man är.
Lite mer vårkänsla på vägen hem.

Middagen blev rester, helt ok med många sorter. Bara att välja.
Kvällen kryper på och det är dags att börja tänka på veckan som kommer.
Då vill den yngsta övningsköra. Ok, fixa handlingslista och dra iväg till storköpet.
Gick utmärkt!

Nu tittar körkortsaspiranten och jag på en oldie, but goldie: Dirty Harry från 1971.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0