Desperat

Idag kopierade jag DN's sudokus och ett litet korsord på jobbet.

Tyvärr kunde jag inte hålla mig och har redan löst alltihop (till och med enprickssudokut), så det finns inget kvar till den lediga dagen i morrn'.

Resten av kvällen har jag ägnat åt fb och chattat med GodaVännen och dottern'.
Blandade besked.
Har aldrig fattat riktigt hur man gör smileisar på fb.
Surfade lite och hittade denna karta:

Men tummen upp = (Y), finns inte med 


Nu ser jag såklart på ögebrynssnyggingen.
Har visserligen sett avsnittet förut, men jag missade det nya kl. 21 eftersom det var hockey då.
Tyvärr förlust igen för norra laget.
Nu har jag stängt Tv', och drar till kojs. (Y)

Kommentarer
Postat av: Kristina

som du väl märkt är smileysar inte min grej heller får kika här sedan

2012-04-13 @ 16:50:35
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0