Trött mellan öronen


Hösten kan vara otroligt vacker.
Så här såg det ut idag när jag försökte skaffa lite mat att äta till lunch.

Tyvärr hade jag inga lämpliga rester att ta med, så det blev till att inhandla något.

Men det var bara panered fisk, pastasallader & gratänger av olika slag överallt.

Har nu lyssnat på 11 presentationer,gett individuell feedback til drygt 40 personer, så jag känner mig rätt så pantad i roten.

Men det är bara att sätta igång med administrationen av jätte-super-gigantiska kursen som börjar till veckan.
Jag har ändå bara en begränsad del, för att avlasta kursansvarig, men det är ändå en jätteapparat som ska hanteras.
Just nu sitter jag med en lista på 268 studenter som ska fyllas på med information av olika slag.

Sedan ska individuell information (på papper) sorteras in i olika grupper för att kunna distribueras på måndag eftermiddag.
13 personer är inblandade i lärarlaget!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0