Strålande dag

  • Träningsvärk efter gårdagens övningar
    == bra för då tog det!
  • Vaknade av att maken drog på handbollstur till Härnösand
    == bra för då blev förmiddagen längre än igår :-)
  • Fick upp renoveringsgänget hyfsat tidigt
    == bra för då kom vi iväg med en massa renoveringsskräp till återvinningen.
    Som tack för hälpen fick de testa lite av det där som komma skall, men som vi fortfarande inte har tillstånd för. Verkar vara ca 5 veckors väntetid på de formella dokumenten.
  • Vädret ljuvligt
    == bra för då ville jag stanna ute och fixa lite på gården.
    Plocka äpplen, ta bort blomlådor & räfsa upp lite löv från gruset.


Sedan var det dags för lite belöning kände jag.
Kaffet sattes på, datorn hämtades, sudokut bläddrades fram och nu sitter jag här med mutorna som ska ge energi att ta sig ner i tvättstugan.
Faktum är att den börjar anta hanterliga proportioner nu, ja tvätten altså.



Hur intresserad kan läsekretsen tänkas vara av min tvättstuga??
Misstänker mycket lågt nyhetsvärde där.
Samma med vad vi äter till middag.
Men idag blir det nog vegetariska canneloni.
Det är jättegott och mindre jobbigt att laga när man hjälps åt.
Jag måste ha världens bästa barn!!!
Tyvärr läser inte så många av dom det här, men jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Kristina

ja så verkar det, du har världens bästa barn.

Kul att ni kan hjälpas åt så mkt. Ha en fin söndag

2011-10-22 @ 23:08:20
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Lena

Och kom ihåg att du är en del av orsaken till att de är världens bästa. Du kanske till och med är världens bästa mamma :)



Ses i morrn!

2011-10-23 @ 11:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0