Sent skall syndaren vak(n)a

Tror någon att jag hann undan jobbet på jobbet?

Sonen fyller 18 idag, vilket gjorde att det inte var en bra lösning att  sitta kvar på jobbet utanför ordinarie arbetstid.
Så jag fick lov att ta hem jobbet.
Trots att det bryter mot en av mina få principer: att inte jobba alls utanför ordinarie arbetstid.

Man får se till att muta sig själv bäst det går!

Men nu är jag nästan klar.

Med just det.

Måste också titta lite på structs i C, för jag ska hjälpa de som är förvirrade i morrn'.

Gäller att inte vara mer förvirrad själv :-/


Kommentarer
Postat av: Kristina

insåg i går orsaken till att vi inte hade bönegrupp var sonens 18 årsdag .Hälsa o gratta lite sent.

Ses i Kväll?

2011-10-25 @ 11:38:41
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0