Orkar inte vara ledig

Idag hade jag eg. en ledig dag inplanerad.
Men jag orkar inte ta ut den, så jag har flyttat den till december.
(det börjar bli rätt många lediga dagar där)
Hurdå orkar inte? Det är inte att vara ledig som är jobbigt, det är att jag har saker på måndag som borde förberedas och en del rättning att fixa med.

Idag var vi dessutom igång supertidigt.
Lilla bilen hade besiktningstid 7.20!
Smart när det väl är avklarat, men tidigt när man måste åka ung. en timme tidigare hemifrån ;-)

Barnafadern tog besiktningsturen så jag anlände i god tid till arbetsplatsen.
Passade på att tända mina lyktor för att höja trivselfaktorn.
Åsså blogga lite innan jag hämtar dagens första.
Kopp alltså.
Får nog bli te.

Kommentarer
Postat av: Kristina

så mysigt med ljus. Ngnstans på vägen i livet har jag tappat ljuset. Ja inte Han som är ljuset utan de många små. Jag vill ha mys men orkar inte få till det. Hoppas dagen blir ljus. Hoppas du får njuta lite av julförberedelser i år

2011-10-28 @ 16:22:53
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0