"Historiens minst aptitliga omelett"

När jag kom hem från jobbet visade det sig att det var tjockpannkaka på menyn.
Men den omtänksamme sonen hade lagat en omelett till sin mamma.
Lätt generad ville han först inte att jag skulle äta den eftersom det var "Historiens minst aptitliga omelett".

Smaken var det i alla fall inget fel på!
Sedan drog folk iväg åt olika håll, så jag blev kvar i köket med en kaffekopp ock dagens sudoku.

Öppnade en massa kuvert, såna där oroliga med fönster på.
Efter det stod jag inte ut längre.
Bara att ta tag i den vanliga katastrofen.
Lika bra att ta det direkt, så att jag skulle kunna ha mitt vanliga vardagsmöte med Gibbs & gänget (Navy CIS).

Så nu sitter jag här och avverkar crime-stories på löpande band,
Efter Navy CIS blev det Criminal minds och nu något för mig obekant: Unforgettable.
Men det är knappast synd om mig, har det rätt bra faktiskt :-)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så rart av sonen. Söner kan verkligen ge grädde på moset. Hoppas de växer upp till bra män. Ska sonen t Skellefteå på lägret i helgen?

2011-10-27 @ 22:44:27
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0