Även lata får gjort

Söndag var fylld av aktiviteter.
Fadern och döttrarna drog iväg vid 9 för att ha sina respektive samlingar.
Tack och lov på samma arena (ny och gammal).
Matchstarter 11.00 för båda gängen.
Själv dorg jag in till stan via flygplatsen, eftersom sonen landade 11.05 efter en tur till Fjollträsk.
Eftersom matcherna var så vältajmade kunde jag springa emellan och titta lite på båda.
Tyvärr missade jag döttrarnas 3 mål eftersom det inträffade innan vi hunnit in från flygplatsen :-(
Vinst i båda matcherna, så det var glada miner.
Hemma igen hade stadsdottern dykt upp efter sitt tidiga arbetspass.
Hon försökte plugga medan vi andra satte igång att bära och stuva undan igen.
Det gick faktiskt bättre än väntat.
I morse kom golvsliparen.

Ska bli spännande att se :-)

Nu är det kaffedags!
Borde börja programmera lite idag.
Har eg. ledig dag i morrn, vet inte om jag hinner  med det den här veckan...

Kommentarer
Postat av: Kristina

aj aj, inte hinna vara ledig låter inte bra. Glöm inte vara rädd om dig. Vad duktiga ni är som fått undan allt

2011-10-03 @ 19:03:08
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0