Renoveringsnyheter

Idag har jag varit på föreläsning igen.
Mycket material, inte så svårt tror jag men mycket.
Mitt problem är att jag har mycket LITE tid.
Har varit så oväntat mycket studievägledning, så programmerandet har verkligen gått på sparlåga, fast ändå lite framåt i morse, när jag fick lite tid över mellan två samtal.

Dagens roliga nyheter:
  • målare kommer på onsdag morgon för att tapetsera vardagsrummet
  • julgranen är inhandlad (av julführern)
Sedan återstår allt småjobb innan rummen är julfärdiga...
Lister, gardinstänger och inte minst kånka upp alla möbler från garaget.
F.ö. skulle jag önska lite mer mental ork, så fort köket är bortgjort och administrationsjox fixat så är orken som bortblåst.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men åh vad jag gläds med er över att vardagsrummet är på gång. Gissa om jag bett.

Nu får jag be om mental ork för dig oxå på alla sätt kram

2011-11-28 @ 23:04:42
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0