Övningskörning

Lediga dagen inleddes med en tur till frissan.
Gjorde slingor, fast inte mörka som jag trodde.
Efter lite samråd med frisören blev det ljusa.
Sedan till GodaVännen för kaffe med prat (det slank ner en lakritstryffel oxå).
Vi träffas alldeles för sällan...
Sedan plocka upp döttrar på stan, upp till jobbet för att byta bil med baranafadern som skulle hjälpa sängköpardottern.
Hem - och då vill övningsköraren ut och öva.
Så vi drog ner till havet.
Var bara tvungen att försöka spara den otroligt vackra vyn:

Sedan övade vi någon timme - gick bra!
Backade runt gathörn och parkerade - superbra övningar.
Sedan var det dags att sätta in en ugnspannkaka och strax efter börja bära sängar.
Även sonen kunde byta upp sig till en 10cm bredare säng.
Problemet är väl att han behöver fler centimeter på längden också.

Men nu kanske han lipper slänga armarna i väggen när han vänder sig i sömnen?!

Idag måste jag sova tidigt, för nu försover jag mig varje dag :-(
Många olika grejjor på jobbet i morrn'!

Kommentarer
Postat av: Kristina

tack för besöket det var lyftande. Njöt en sliskig tryffel efter maten vad var det i den? Den smalt Vilka ljuvliga bilder, så osannolikt vackra. Känner att jag kommer ut alldeles för sällan, missar allt vackert denna årstid, sov gott

2011-11-15 @ 22:55:34
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0