Kvällsaktiviteter



Eftermiddagen i labbet blev förvånansvärt lindrig.
Lite fundersam är jag, var var alla som skulle redovisa...??

Risken är att de inte var färdiga, och... då är jobbet kvar.
En annan dag.
När man trodde att jobbet var gjort.
Det är ju inte som att man inte har något att göra för övrigt.


När vi kom hem var middagen klar == skönt!!
Snabbt iväg till kåmpe, eftersom dottern skulle iväg till klipperiet.
Passade precis med att jag kompletteringshandlade.

Insåg också att jag behövde baka nytt nötbröd.

Väl hemma igen satte jag igång brödbaket i kombination med megadisken som hade samlats på hög :-(

Jag mutade mig med att jag bara behövde hålla på tills det var dags för Navy CIS.
Jag hann nästan all disk ändå.

I en av reklampauserna hann jag ner för att ta ut brödet ur ugnen.
Ser bra ut, men jag har aldrig sett det annorlunda, så...

Nu har jag hunnit byta tidsfördriv och tittar på Haouse istället.
Tror jag ska göra mer grönt te och ta en macka strax.

Barnen är iväg och tränar, sonen Innebandy och tjejerna i gymet.
Hur i hela friden kan hallen ta 100:- för att gå in en gång på gymet?
Enda alternativet är månadskort för 360:-.
Men om jag bara vill gå någon gång nu och då finns inget alternativ.
Jag har ju kort på annat gym, så det får bli stan för mig.
Hängde med surerskan härom kvällen och körde intervaller på cross-trainer.
Jobbigt, man blir supersvettig och trött i musklerna men inte särskilt andfådd.
Lurig träningsform.

Jaja, nu kan jag lata mig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0