Det går för fort!

I alla fall lediga dagar...

Sov länge (tror det behövdes), hotet var nämligen att behöva skjutsa barnafadern till tåget 06.40 lördag morgon.
Nu visade det sig att det bara var ett hot.
Han kan åka med en annan ledare til stationen.
De är på väg till Gällivare/Malmberget & Boden för handbollsmatcher både lördag och söndag.
Dagen började bra, med kaffe, sudoku och lite datorfix.
Daglediga dottern var i ungefär samma fas, trevligt med sällskap.
Efter frukost/fmk var det oundvikligt att ta tag i köket, och tvättstugan fick också ett behövligt besök.
Men sedan var det dags för en tur ut i friskluften.
Länge sedan sist :-(
Jobbigt!
Tog för första gången med ajfånen för att lyssna på musik, det är svårt att ta bilder medan man "springer" kan jag bara meddela.
Dammsuga, mera tvättstuga och sedan matlagning.
F.d. fotbollsdottern hade lagavslutning och skulle vara i stan 18.
Renoveringsdottern skulle in på kyrkaktivitet kl. 19.
Dagledig dottern skulle gå på bio 20.
Puh!
Nåja jag behövde barar ta en tur, för de två sista var kombinerbara och de kunde ta egen bil.

Nu är det alltså lugnt här och jag ska strax se ett avsnitt av Navy CIS.
Misstänker att jag sett det tidigare...

Kommentarer
Postat av: Kristina

så mycket du hunnit med, nog har du fått igen en del ork.Är du på g i kväll för kaffe /te eller?

2011-11-19 @ 16:13:00
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0