Utsikt över en grusplan

Jodå, man väljer ju sina vyer.

Funderar på att starta SportTransport AB...

Först en till möte+utomhusjobb (barnafadren tog det).

Nästa tur en joint venture för innebandy spelarna och fotbollsspelaren som fick åka en timme för tidigt.

Men det passade bra med övningskörning.

Nu har jag hunnit handla lite på lokala ICA-affären och väntar på att träningsmatchen ska börja 20.15

Utomhusjobbarna tar innebandyfolket på väg hem och jag har bara fotbollsspelaren i retur.

Logistiken hyfsad (samlingstider 17.20, 18.20 och 19.30 på utspridda platser).

 

ps. efter två suddningar blev sudd-okun rätt.

Dottern löste den nya innan jag var klar med min :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0