Tiden går

Oavsett man har roligt eller ej så går tiden...

Den positiva slutledningen är att man har ohyggligt roligt eftersom tiden går så fort :-)

Gårdagen fortsatte efter söndagens inledning i trevnadens tecken:

I sommar ska jag bara sitta i (MIN) solstol ute på gräsmattan och läsa slaskdeckare.
Jag kan äta ogrillad grillkorv bara jag slipper anstränga mig...
Barnen klagar på att jag är dålig på att önska mig (är nog i stor utsträckning sant), men jag uppskatr verkligen mina presenter: presentkort på fotvård, blommor OCH:

I många år har jag (faktiskt) önskat mig ostknivar och helst sådana som går att diska i diskmaskinen. Och nu fick jag två stycken. Tror jag ska använda mammas present till att köpa flera.

Barnen och jag spelade Klanten igen (barnafadern hade handbollsträning) och jag vann (i princip).

En gång lyckades jag få 75 p! Tre ess, en 2:a och klanten!

 

Idag ska jag bara lata mig igen.

Det regnar och blåser, men vid 12 drar jag på dagens enda uppdrag. Japp! (rapport kommer säkert)


Kommentarer
Postat av: Nathali Asnice

Åh vilken fin blogg!

2011-05-24 @ 11:29:57
URL: http://nathalihc.blogg.se/
Postat av: Kristina

Skönt att andra uppvaktade dig när vännen på denna sida saknar den fysiska orken. Det såg ju bra ut alltihop

2011-05-24 @ 20:34:20
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0