Energinivåer

Är otroligt skönt att bara vara hemma, även om det finns en viss stressvarning.
Det gäller att ha bestämt sig för ingenting!

Cyklade till affären för att skrapa ihop till en lättlagad middag, eftersom dottern' tränar och behöver få äta i hyfsad tid innan.

Hamburgare blev det på döttrarnas inrådan.

Vid det laget var jag så hungrig att jag mådde illa. Tömde nog alla resurser på rundan.

Därför blev det inget kaffe heller :-(

Men jag kontrar väl med en stor kopp grönt te senare...
Ska sätta lite muskelsalva på dottern' innan jag tittar på Navy CIS.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ta ej ut dig så du kollapsar, vilken tränare ger de råden? Tänk på dig själv som du skulle ge råd till andra.

Jag har ringt ,det blir 4 per dag o hjälper ej det så blir det sjukhuset.

2011-05-18 @ 12:24:46
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0