Vem bryr sig?!

Flera väder under dagen, mitt på dagen sol och vackert, sedan stora vackra flingor.

Åsså följetongen:


Men nu har jag burit ner en tvättkorg så det fylldes på lite igen, men som dottern' säger:

Man måste ta kampen!

Men vem i hela friden bryr sig om min tvättstuga?! Patetiskt, eller hur?
Men bloggande i sig är en pseudoverksamhet. Varför blir det sådan uppståndelse om bloggar? Hur kan man bli blogg-"kändis"?
Nu skulle man ju kunna anta att jag säger så bara för att jag inte är erkänd som bloggare... :-)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag kollar din blogg flera gånger idag så i mitt liv är du kändis och intressant och ffa den som tog mig in i bloggvärlden. Ha en bra vecka

2011-03-27 @ 22:15:25
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0