Satte kompisen i mer arbete

Begränsad skara till middag idag.

Barnafadern på handbolls-"konferens" för framtidsvisioner och realiteter.

Köket tog en timme att hitta åt efter middagen :-(

Rapport från ground control : Fixade en maskin i morse innan jag for och startade en 90:a med vita lakan nu innan jag gjorde kväll. Mer än så blev det inte idag.

Jag hyrde en film och såg med brudarna The social network, som handlar om historien bakom Facebook. I alla fall den ena sidans version av historien. Inte otrolig.
Nu är det dags att läsa lite i den nya kvällslektyren:

Jag tycker hon har skrivit en del bra historier tidigare, så...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Framåt alltså.

Blir det ngt kaffe idag?

2011-03-26 @ 11:32:55
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0